Mostrando entradas con la etiqueta publicidad. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta publicidad. Mostrar todas las entradas

jueves, 1 de diciembre de 2011

Impacto.

 
Neste anuncio,non nos impulsan a mercar nin  consumir un producto concreto,senon a recapacitar e concenciarnos,nunha triste desigualdade na que viven as persoas que sufren unha discapacidade mental,usando o impacto que poden producir as imaxes para conseguilo.

Humor.